wtorek, 8 grudnia 2009

Ankieta

Tak sobie dzisiaj siedzę, zmęczony po usuwaniu grzyba ze ścian i dłubaniu w zębie. I jak to zwykle w takich chwilach bywa, zaduma mnie złapała. Czy Wam się w ogóle te teksty podobają? Ani z komentarzami nie szalejeta, a ja też nie mam wiedzy o tym jak naprawdę piszę. Bo to, że się śmieje sam do siebie, jak to czytam, to chyba o niczym nie świadczy, nie?

Powiedzmy, że lubię pisać, ale to nie oznacza, że dobrze mi to wychodzi. Dlatego też po prawej stronie, zaraz pod moim zdjęciem, znajdziecie ankietę. Proste pytanie, odpowiedzi cztery, wybieracie jedną. Możecie potraktować to jako ocenę wyłącznie bloga, chociaż bardziej zależy mi na ocenie tego, na jakim teksty stoją poziomie.  Również z krogulczas.blogspot.com.

To na razie tylko wstępne rozpoznanie, dlatego też ankieta jest prosta, nieskomplikowana i prosta. Trwa do 16 grudnia, czyli do następnego wtorku.

Hej, w końcu dla siebie tego nie piszę. Won do komentarzy. A jak są z nimi jakieś kłopoty, to na maila:


Ja lecę teraz kończyć trzeci sezon Heroes, bo czwarty wzywa :).

1 komentarz:

  1. To tam nie ma dentystów od dłubania w zębie?
    Mama

    OdpowiedzUsuń